Total Assist: 1-800-88-2121

Soalan Lazim Ditanya

Kami membantu anda terus maju dan dimaklumkan dengan jawapan berguna ini untuk melindungi diri, rumah, perniagaan dan banyak lagi.

Adakah saya perlu memberikan maklumat akaun bank saya untuk setiap polisi saya?

Sekiranya anda mahu semua pembayaran anda dimasukkan ke dalam akaun yang sama, anda harus memberitahu syarikat insurans anda mengenai perkara ini semasa menyerahkan tuntutan anda atau ketika meminta pembatalan polisi.

Anda juga boleh menetapkan akaun bank yang berbeza untuk setiap polisi anda. Untuk melakukan ini, anda perlu memberikan maklumat akaun anda kepada syarikat insurans anda untuk setiap polisi anda.

Recent FAQ

Tuntutan Motor - Am

Apa itu No Claims Discount (NCD)?

NCD adalah skim ganjaran bagi pemegang polisi yang tidak membuat tuntutan sepanjang tempoh...

Adakah saya perlu mendaftarkan butiran akaun bank saya?

Kami sangat menggalakkan anda mendaftarkan butiran akaun bank...

Mengapa syarikat insurans yang berbeza mempunyai kadar premium yang berbeza? Bagaimana ia dikira?

Dengan liberalisasi, tidak ada lagi harga tetap berdasarkan model, usia atau kapasiti kenderaan anda...